BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 2, 2010

5 awam 1

Result trial dah kuar......alhamdulillah aku dapat 8a2b.Bnyak lagi yg perlu diusahakan........
SPM lgi bbrpa hari lagi.Tapi auranya telah dapat aku lihat...
eg:my friend sume burning the midnighat oil sekarang.kadang-kadang sampai kul 4 pagi diorang tido.kesian gaklah tapi untuk kejayaan x pelah.
BUT......my class result is bad.Teruk gaklah kena marah ngan cikgu Faizah.Eventhough, no 1,2,3 from my class but GPA is low and we got no 2.kelas mechy 1 semakin cemerlang.
Jauh di sudut hati aku sedih sebab aku x dapat membantu kawan2 aku.

Baru2 ni aku dapat satu idea untuk meningkatkan kedudukan kelas aku.sebagai ketua tingkatan ak merasa ak bertanggungjawab terhadap kelas itu.Myproposal is -
*wktu prep malam sume dak 5 awam1 akan berkumpul dalam 1 kelas untuk study
*then pecahkan kpd bbrp group
*bincang and buat sgla kerja sklh yg diberikan oleh cikgu
*dngan cara ini keje sklh dpt siap ckg pun gembira
*aku leh bantu mengajar dak2 yg x phm
*dak2 pandai camni nisa ngan atin fana dapat tolong gak
*group campur laki ngan pompuan
*dngan cara ni kurang sikit borak2.kalo2 pompuan blaja sesama mesti berborak punyelah
*aku leh wat discussion ngan dak2 ni mengenai bab yg x phm
*kelas pun x dikotorkan
*cikgu faizah mesti hepi
*result spm 5 awam 1 mst gempak

TAPI SETIAP BENDA MESTI ADA HALANGAN
*ckg x bagi laki ngan dak pompuan prep sesama
*dak outsider susah nak datang
*kelas x leh digunakan
*ckg2 len akan ckp aku pentingkan kelas sendiri je.dak2 len nk blaja gak
*mse x ckup
*dak2 ni ada yg nk blaja sendiri


APE2 pun CADANGAN ini pasti tidak akan dilaksanakn
HANYALAH IMPIAN AKU
but one's day aku akan buat cara ni kpd syarikat aku

0 comments: